Podsumowanie działań w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” w naszej szkole – II semestr roku szkolnego 2024/2025
W drugim semestrze roku szkolnego 2024/2025 nasza szkoła kontynuowała aktywną realizację działań w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, wykorzystując nowoczesny sprzęt, który wzbogaca codzienne życie szkolne oraz wspiera rozwój kompetencji uczniów.
Aparat fotograficzny służył do dokumentowania licznych wydarzeń i inicjatyw szkolnych, w tym:
- obchodów Dnia Kobiet,
- pierwszego dnia wiosny,
- konkursu wiosennego na marzannę i plakat wiosenny,
- koncertu „Smyczkowanie na śniadanie”,
- wiosennych porządków w Gołaczewach,
- udziału w powiatowej inicjatywie „Pociąg do Edukacji”,
- przedstawienia teatralnego „Związki frazeologiczne”,
- apelu z okazji rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja,
- wycieczki do Warszawy,
- warsztatów wielkanocnych,
- warsztatów „Kupuj świadomie! Wybierz polski zdrowy produkt”,
- Dnia Mamy i Taty,
- Dnia Dziecka,
- Zielonej Szkoły,
- X Festynu Rodzinnego,
- rozdania nagród uczniom biorącym udział w konkursach,
- zakończenia roku szkolnego 2024/2025.
Dzięki aparatowi udało się uchwycić najważniejsze chwile z życia szkoły, a zdjęcia stały się nie tylko pamiątką, ale też materiałem do promocji naszych działań w środowisku lokalnym.
Okulary VR zostały wykorzystane w klasie 1a podczas zajęć z edukacji polonistycznej i przyrodniczej. Na lekcjach języka angielskiego pomogły uczniom zobaczyć wiele miejsc związanych z kulturą krajów anglojęzycznych, natomiast na lekcjach techniki uczniowie mogli zapoznać się z wirtualnymi modelami samolotów.
Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości uczniowie mogli przenieść się w ciekawe miejsca, poszerzyć wiedzę i uczyć się przez doświadczenie, co znacznie podniosło atrakcyjność zajęć oraz zaangażowanie dzieci.